Re: vista na czymś takim

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 18:11:40 MET DST

W artykule <g5d7fo$oul$2@news.wp.pl> Kacper Lis napisał(a):

> Czy jest jakaś niekoniecznie oryginalna/legalna

Nie ma.

> instalowana z pliku
> setup.exe (okrojona) wersja visty działająca na:
> Procesor 855 MHz
> 256 MB RAM
> dysk 5GB
> GeForce2 GTS

Też komputer nie spełnia minimalnych wymagań (RAM oraz dysk).
Minimum RAM: 512MB
Minimum dysk: 20GB

Więcej:
http://www.microsoft.com/windows/windows-vista/get/system-requirements.aspx

> Bardzo chcę mieć Vistę

Daj sobie siana. Najpierw trujesz na grupach linuksowych, że nic nie działa
na poprzednim sprzęcie, później na NT4 narzekałeś, później w2k - znowu
marudziłeś.
W końcu ktoś podarował Ci nowszy sprzęt (j.w.), żebyś tylko się odczepił.
Później oczywiście rzekomo kupiłeś XP Home, w którą to bajkę nikt nie
uwierzył. Teraz piracie jeden jęczysz, bo Visty się zachciało...

> P.S. Jeśli towj odpowiedź nie przyniesie mi odpowiedzi na pytanie to po
> prostu jej nie wysyłaj.

Jeśli nie umiesz myśleć logicznie oraz korzystać z głowy i google,
to proszę - nie pisz więcej na grupach dyskusyjnych. Ani tej ani
żadnej innej.

Jacek