Re: Dell Inspiron 1520 - instalacja winXP

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 16:46:29 MET DST

Użytkownik "colnet" <universis@wp.pl> napisał w wiadomości
news:487A0A46.5FA394AE@wp.pl...
> Płytka instalacyjna XP "włożona pod systemem" Vista daje mi wszystkie
> opcje oprócz instalacji systemu XP.
>
> Proszę o jakąś pomoc w instalacji tego XP.

Poszukaj, czy masz w BIOSie opcję przełączenia między trybami AHCI i
IDE - przełącz na IDE.
Jeśli tego niet, to ściągnij z sieci najnowszy BIOS, przeflashuj
(pamiętaj o środkach ostrożności!!), tam ta opcja będzie. Tak zrobiłem z
pewnym chyba właśnie DELLem, tylko model był, OIDP, 1526. Przełączyłem w
BIOSie widzenie dysku jako IDE-compatible i instalator zobaczył
twardziela. Bez dodatkowych sterowników spod F6.
Ostatecznie - możesz te stery co masz zintegrować z instalką... BTW.
Czemu nie SP3? :)

--
D4