Dell Inspiron 1520 - instalacja winXP

Autor: colnet <universis_at_wp.pl>
Data: Sun 13 Jul 2008 - 15:59:34 MET DST

Posiadam laptop firmy Dell - model Inspiron 1520. Oryginalnie jest na
nim zamontowany system windows Vista 32 bit. Pod tym systemem nie
pracują, a nawet nie dają się zainstalować drivery do plotera
/firmy MasterPlott/, więc postanowiłem podzielić dysk na partycje i na
jednej zainstalować XP_sp2_pl pod którym nie mam żadnych problemów
z driverami pod ploter którego działanie jest dla mnie sprawą kluczową.
Problem jest jednak z "widzeniem" dysku twardego w tym laptopie przez
instalatora XP. Poszukalem więc driverów do tego dysku i podczas
instalacji wcisnąłem F6 w odpowiednim momencie "podkładając" drivery
z flopa_usb. XP owszem dysk zobaczył, ale zainstalować się nie chciał
wołąjąc w dalszej fazie instalacji o : Intel Matrix Storage Menager.
Szukałem w sieci i okazało się że Intel Matrix Storage Menager to
właśnie ten driver który podkładam na początku wciskając F6, tyle
tylko że tym drugim razem instalator jakoś nie chce go znaleźć i
przystaje na tej pozycji podczas instalacji - ani w przód ani w tył
już nie chce ruszyć. Dysk twardy w tym laptopie jest typu SATA.
Płytka instalacyjna XP "włożona pod systemem" Vista daje mi wszystkie
opcje oprócz instalacji systemu XP.

Proszę o jakąś pomoc w instalacji tego XP.