Re: mirror partycji

Autor: Nigel <radiv_at_niet.aster.pl>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 20:54:17 MET DST

> Bootmanager to tylko jedna z jego funkcji, nie musisz z niej
> korzystać.
> BootIt jest pełnowartościowym menedżerem partycji, potrafi je
> kopiować,
> przenosić, weryfikować, tworzyć obrazy, naprawiać półautomatycznie
> wiele
> błędów układu partycji, a także operować na MBR i na wpisach w
> tablicy
> partycji. Potrafi też edytować plik Boot.ini i plik konfiguracyjny
> Visty. Działa z własnej płytki CD/dyskietki i nie wymaga instalacji na
> [...]

Napisałem przecież, że to "ciekawy program", ponieważ przeczytałem (może
nieco pobieżnie) manual i zainstalowałem na wirtualnej maszynie.
Doceniam program, ale mi niestety nie pasuje. Ma faktycznie opcję
kopiowania partycji, ale trzeba ją wyklikać każdorazowo. Inna sprawa, że
każdorazowe kopiowanie ~10 GB może nieco trwać, natomiast usługa w
Windows mogłaby pracować na bieżąco - czegoś takiego szukam.

Swoją drogą - bootmanager rozpoznał mi Windows 98 SE jako Windows Me -
to jednak pewien bug :)

pozdr, ng