Re: mirror partycji

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 10 Jul 2008 - 20:34:54 MET DST

Dnia Thu, 10 Jul 2008 20:13:45 +0200, Nigel napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Dzięki. Program ciekawy, ale rozwiązanie tego problemu za pomocą
> bootmanagera to trochę przesada :) Chodzi mi raczej o usługę w Windows,
> która na bieżąco będzie przenosić dane.

Bootmanager to tylko jedna z jego funkcji, nie musisz z niej korzystać.
BootIt jest pełnowartościowym menedżerem partycji, potrafi je kopiować,
przenosić, weryfikować, tworzyć obrazy, naprawiać półautomatycznie wiele
błędów układu partycji, a także operować na MBR i na wpisach w tablicy
partycji. Potrafi też edytować plik Boot.ini i plik konfiguracyjny
Visty. Działa z własnej płytki CD/dyskietki i nie wymaga instalacji na
hdd. Obsługuje dyski IDE, SATA, USB 2.0, FireWire, widzi w zasadzie
wszystko co jest widoczne via BIOS, w tym także wszelkie RAID-y.
I wszystko to znalazłbyś w opisie programu, gdybyś go tylko
przeczytał....

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/