Re: w2k - migracja na nowy dysk SATA - problem?

Autor: Jakub Witkowski <jwitkows_at_domena.z.sygnatury>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 09:59:08 MET DST

Michal Kawecki pisze:
> Włącz obsługę 48-bit lba.
>
> 305098 - Obsługa 48-bitowego trybu LBA dla dysków ATAPI w systemie
> Windows 2000
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;q305098

Dzięki, to wygląda sensownie, jako że faktycznie po podłączeniu tego
nowego dysku jako drugi w systemie, w2k widział na nim tylko 137GB
co mnie nieco zdziwiło :) Z drugiej strony cała kopiowana partycja
40GB mieści się poniżej granicy więc chyba byłaby widoczna i tak?
Z trzeciej strony, partycjonowałem spod linuxa więc może jakaś
niekompatybilność tablicy partycji? Sprawdzę niebawem.

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części