Re: Drugi problem - powolne wylogowywanie w w2k

Autor: Jakub Witkowski <jwitkows_at_domena.z.sygnatury>
Data: Tue 08 Jul 2008 - 09:51:40 MET DST

1634Racine pisze:
> Jakub Witkowski in news:g4tbb0$28l1$1@news2.ipartners.pl
>
> nawiasowo zapytam: co wlasciwie zawiera plik Userenv.log

Nie mam w tej chwili tego kompa pod ręką i nie mogę odczytać dokładnej
zawartości pliku, ale sprawdzałem to co systemowy viewer loga podawał,
i z odkładnością do nazwy kompa wszystko było tam identycznie jak poniżej:
Typ zdarzenia: Błąd
Źródło zdarzenia: Userenv
Kategoria zdarzenia: Brak
Identyfikator zdarzenia: 1000