Re: Windows Search 4.0

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Fri 04 Jul 2008 - 19:06:01 MET DST

Dnia Thu, 3 Jul 2008 07:20:10 +0200, Robert Winkler napisał(a):

> Majac Viste, masz Windows Search już zainstalowane w systemie
> ale nie wersje 4.0 tylko pewnie wersja 2.06.6000.5414,
> a od tego czasu sporo sie zmieniło w tym programie
> (może nie jeśli chodzi o interfejs użytkownika ale o wydalność i funkcjonalność)
> Jeśli interesuje cie historia zmian to znajdziesz ją w TechNecie
> podobnie jak całą reszte dokumentacji technicznej Microsoftu
> http://technet2.microsoft.com/windowsserver2008/en/library/85e7b981-5f1b-4aeb-a48f-96d07863bd6d1033.mspx?mfr=true

Stąd to pytanie - wiem że w Vista coś mam i z tego korzystam.
Chciałem nawet zainstalować ver. 4.0 wcześniej ale to wymaga SP1, którego
zainstalowałem dosyć niedawno.
Widzę że większość zmian jest ukierunkowana na korporacje, ale dla mnie
usera domowego "performance and stability improvement" też się przyda.

Dzięki za konkretną odpowiedź :)