brak usług systemowych

Autor: poli <300ton.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 02 Jul 2008 - 04:12:47 MET DST

Witam.

Problem pojawił się bez żadnego powodu (z mojej strony). Otóż nie mogę
uruchomić panelu sterowania, kopii zapasowej, nie mogę tez prywrócić systemu
bo i to nie działa. Niedziałanie objawia się tym, że pojawia sie okno, ale
pozostaje nieaktywne, białe w srodku. Ciężko też je zamknąć.
Najpierw myślałem, że intruz i ... nic. Kaspersky a potem ESET nic nie
znalały.

Zeźliłem się setnie i sformatowałem partycję, postawiłem system na nowo .
Pomogło, ale ... tylko na trzy dni i znów to samo.

System to XP Prof SP3. Procek :P4 2GHz, 1GB RAM.

Jak temu zaradzić, albo naprawić? Co jest przyczyną?
Błagam o sugestie, proszę o radę.

pozdrawiam
 poli.