MS Outlook 2007 konto z ograniczeniami - problem

Autor: Japowaty <Japowaty_at_gmail.com>
Data: Mon 30 Jun 2008 - 12:19:41 MET DST

Witam
Komputer z Win XP Pro SP3, MS-Office 2007 i IE7 podpiety do serwera NW
przez Novell Client, ale NW jest zwyklym serwerem plikow tylko z
protokolem IPX. Na koncie z ograniczeniami wystepuje problem z
otwarciem linku umieszczonego w poczcie. Klikniecie generuje
komunikat: "Operacja zostala anulowana z powodu ograniczen nalozonych
na ten komputer." Na koncie administratora dziala to bez mrugniecia,
ale konto musi byc z ograniczeniami. Probowalem znalezc cos w sieci,
ale najwyrazniej nie umiem zadac dobrze pytania, bo nic nie znalazlem.
Byłbym wdzieczny za jakiekolwiek podpowiedzi, jak mozna to zmienić.

P.S.
Przepraszam, ale pisze przez google (nie mam na razie mojego stalego
kompa, wiec radze sobie jak umiem :))