Re: Vista - jakie rozsadne wymagania sprzetowe. Jak jest z oprogramowaniem/sterownikami na wersji 64bit? [dlugie]

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Sat 28 Jun 2008 - 14:05:13 MET DST

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:4866152e@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości

> A Bilu jest OIDP, drugim na liście najbogatszych, a w garażu zaczynał...
> Coś nie rozdaje majątku, jak kiedyś obiecał na cele dobroczynne...

E, tam - mimo wielu "nieprawidłowości" w jego życiorysie i historii
jego firmy coś jednak rozdaje:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Bill_&_Melinda_Gates_Foundation
http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=gates+charytatywnie&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

> Bo... bo.... poprzednie były nieekonomiczne, groziły zwarciami (jedną płytę z
> LGA 775 tak upaliłem...), to trzeba opracować coś bezpieczniejszego...? :))

Uhmm i przy tym 'wymusić' kupno nowej płyty...

> Welchia i takie tam?

To raczej Blaster się nazywa
http://support.microsoft.com/?kbid=823980

> Chcesz powiedzieć, że to tak, jakby jej w ogóle nie było?

Była/jest tyle, że usługa zapory startowała po starcie usług sieciowych, czyli
istaniała szansa 'zakażenia' się blasterem przy teoretycznie włączonej zaporze,
która powinna blokować porty 139/445 z zewnątrz, jeśli system nie był
zaktualizowany. Paranoicy od security po prostu przestawiali zależność tych
usług, później pojawiła się łatka.

Piciu