Re: OE nie otwiera PPSów

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 27 Jun 2008 - 22:10:48 MET DST

Użytkownik "Jeffrey" <spass.wyciep@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g43g0q$9mr$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> wykrywam złośliwość z twojej strony - od jakiegoś tygodnia filtruje
> googla w poszukiwaniu rozwiązania tego problemu i uwierz mi umiem go
> używać .
>
> praktycznie wszystkie podpowiedzi kolegi wykonałem wcześniej ponieważ
> były opisane gdzieś w internecie, niestety nie zmieniło to stanu
> początkowego

Czekaj... przypomniałem sobie pewną rzecz z lat poprzednich i coś mi się
skojarzyło...
Używasz może firewalla z modułem blokady uruchamiania programów?
Sory, ze o to pytam, ale mi umknął początek...
Miałem problem - Jak kliknąłem spod OE dowolny link - nie było reakcji,
lub przeglądarka otwierałą pustą stronę. Ponowne kliknięcie w link przy
otwartej już przeglądarce czasami powodowało właściwą reakcję, ale
czasem też nadal było biało. Natomiast linki klikane na stronach, czy w
komunikatorach - śmigały.
Przyczyna okazała sie niezbyt spodziewana, acz błaha - W systemie był
Kerio, któraś z pierwszych czwórek, po prostu, zbyt rygorystycznie była
ustawiona regułą blokująca wywołanie przeglądarki przez OE.
Zobacz, czy w FW (w darmowym Comodo jest to moduł Defense Plus) nie masz
ustwionej takiej regułki - u mnie wyłączenie FW, a ściślej, modułu
kontrolującego uruchamianie programów, momentalnie przywróciło pełną
funkcjonalność OE. Pozostało tylko dopieścić regułkę i można było
działać.
Wyłącz to na chwilę - w moim przypadku nie pomagało nic, ani babranie
się w Rejestrze, ani studwudziestodziewięciokrotne na nowo ustawianie
przypisań plików do programów je uruchamiających..., kompletnie nic. FW
blokował wywołania, a na to Rejestr nie pomoże.

--
D4