Witam
Mam pewne pozostające bez odpowiedzi pytanie, na które nawet w
Microsofcie nie potrafili dac odpowiedzi :P
Mam w firmie 20 laptopów pracujących lokalnie na WinXP i Office,
wszystkie pliki leżą na serwerze. Podczas wyjazdu pracownik łączy się
po VPNie i pracuje dalej na tych plikach, jednak trochę ważą i jest
problem. W związku z tym planuję postawić Windowsa Serwer i dać
użytkownikom 20 sesji RDC na których będzie możliwa praca na lokalnych
plikach w windowsie. I tu pada pytanie:
Czy aby legalnie używac tam offica:
1. Nie muszę kupować licencji gdyż użytkownicy pracujący zdalnie mają
juz licenccje (na swoich laptopach)
2. Musze kupic 1 licencje na uzytkownika lokalnego serwera tylko
3. Czy muszę kupić dodatkowe 20 bądź 21 licencji na office 2007?
Jeśli ktoś z grupowiczów mógłby pomóc byłbym wdzięczny
Pozdrawiam, Palak Michał
Received on Thu Jun 26 16:10:07 2008
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 26 Jun 2008 - 16:42:02 MET DST