Windows serwer + RDC + Office 2007 SB

Autor: <michal.palak_at_gmail.com>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 16:08:11 MET DST

Witam

  Mam pewne pozostające bez odpowiedzi pytanie, na które nawet w
Microsofcie nie potrafili dac odpowiedzi :P

  Mam w firmie 20 laptopów pracujących lokalnie na WinXP i Office,
wszystkie pliki leżą na serwerze. Podczas wyjazdu pracownik łączy się
po VPNie i pracuje dalej na tych plikach, jednak trochę ważą i jest
problem. W związku z tym planuję postawić Windowsa Serwer i dać
użytkownikom 20 sesji RDC na których będzie możliwa praca na lokalnych
plikach w windowsie. I tu pada pytanie:

Czy aby legalnie używac tam offica:
1. Nie muszę kupować licencji gdyż użytkownicy pracujący zdalnie mają
juz licenccje (na swoich laptopach)
2. Musze kupic 1 licencje na uzytkownika lokalnego serwera tylko
3. Czy muszę kupić dodatkowe 20 bądź 21 licencji na office 2007?

Jeśli ktoś z grupowiczów mógłby pomóc byłbym wdzięczny

Pozdrawiam, Palak Michał