Re: Pasek adresu w folderach?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 07:35:43 MET DST

In news:g3um34$9n5$1@inews.gazeta.pl,
*-=<Bajbus>=-* <Bajbus> typed:
> Piotr Palusiński kompulsywnie wyklepał(a) na klawiaturze:

> No ja zapominam, że jesteś Bogiem tej grupy, ale jak na niego słabo się
> starasz. To jest proste, nie umiesz odpowiedź wyczerpująco na pytanie bo
> dla Ciebie to dziecinada, to w ogóle się tym nie paraj, bo po co komu
> takie odpowiedzi?

Nie to żebym Ci nie chciał pomóc, ale to jest zabawa z zapisami binarnymi,
a ja nie mam czasu. Poszukaj w usuenecie, a na 100% znajdziesz. Podałem Ci
lokalizacje klucza gdzie jest to zapisane, a Ty już sam
Jeśli chcesz coś wstawić/zmienić to musisz dodać odpowiednie bity, ale to
już zabawa na wolny wieczór(y).
Jeszcze raz Ci podaje wszystkie miejsca, gdzie jest to zapisane:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\Explorer
ITBarLayout
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\ShellBrowser
ITBarLayout
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar\WebBrowser
ITBarLayout + ITBar7Layout

http://www.microsoft.com/communities/newsgroups/en-us/default.aspx?dg=microsoft.public.pl.windows&tid=0fed6f35-edc7-48c9-af62-6c807028afc3&mid=0fed6f35-edc7-48c9-af62-6c807028afc3&cat=&lang=&cr=&sloc=en-us&p=1

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=ITBarLayout+Toolbar+&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

http://groups.google.pl/groups/search?hl=pl&lr=&q=missing+explorer+bar&qt_s=Szukaj

Poproszę Ciebie o pomoc :-)