Re: Pasek adresu w folderach?

Autor: -==- <bajbus_35_at_wyciacto.op.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 01:58:25 MET DST

Piotr Palusiński kompulsywnie wyklepał(a) na klawiaturze:
> In news:g3u1ma$le9$1@inews.gazeta.pl,
> *-=<Bajbus>=-* <Bajbus> typed:

> Napisałem Ci na innej grupie, nie mam czasu na dziecinne zabawy.

No ja zapominam, że jesteś Bogiem tej grupy, ale jak na niego słabo się
starasz. To jest proste, nie umiesz odpowiedź wyczerpująco na pytanie bo dla
Ciebie to dziecinada, to w ogóle się tym nie paraj, bo po co komu takie
odpowiedzi?
Każdy jest w czymś dobry, mam nadzieję, że jak Ty będziesz potrzebował
pomocy
w sprawach na których się nieznasz, to ktoś Cię potraktuje tak jak Ty
mnie...
Ale Bóg jest wszechmocny :->

Pozdrawiam! Bajbus
Bajbus37(at)tlen(KROPKA)pl | Byłeś już na www.pajacyk.pl
Skype Bajbus_35 ; Gadu-Gadu 1400168 ; Tlen bajbus37