Re: Remote desktop i Vista

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.wywalto_at_spamnie_o2.pl.invalid>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 13:10:33 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Co masz w zakładce "Uwierzytelnianie serwera" w ustawieniach klienta
> rdp? Czy przepuściłeś port 3389 na firewallu w XP?

Co więcej - ruch jest, obydwie maszyny próbują "gadać" ale niestety, w
pewnym momencie klient umiera bez żadnego komunikatu. Sprawdziłem z
Visty, sprawdziłem z innego komputera z WinXP SP3 - ten sam efekt.

Domyślam się, że przyczyna tkwi w RDP na komputerze do którego się
łączę. Pytanie tylko - jak teraz to naprawić? Da się jakoś "zresetować"
usługę/serwer RDP?

Pozdrawiam,
Tomek