Re: Pomoże ktoś (rootkit)?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 25 Jun 2008 - 10:22:25 MET DST

Apropos:
> Process wintems.exe (ID 300)
Total Commander wyszukuje ten plik, jednak po przejściu do niego niczego
takiego nie ma (w całym katalogu system32!)
> Registry Value
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run:german.exe
Nie znajduje takiego wpisu po przeszukaniu rejestru (regedit)
> Folder C:\Documents and Settings\OMSON\Dane aplikacji\m
> File C:\Documents and Settings\OMSON\Dane
> aplikacji\m\flec006.exe
Znalazłem ten folder i usunąłem za pomoca Unlocker'a jego zawartość -
niby nic nie ma a jednak Spyware NukerXT nadal wskazuje na obecność
plików w tym folderze...
HiJackThis nie działa, Sygate Personal Firewall tak samo, ComboFix nie
działa - wszystko skutecznie poblokowane :) Tryb awaryjny również.
Jak z tym walczyć?

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.