Re: Osobna partycja na plik wymiany

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Sat 21 Jun 2008 - 18:48:48 MET DST

tm wrote:

> a jaki stały rozmiar sugerowałbyś ?

To zależy od zastosowań.
Jeśli bardzo Ci zależy ustaw taki rozmiar, jak Windows proponuje i
obserwuj wykorzystywanie swapa przez system (np.: w Perfmon).

Na desktopach ma to tak marginalne znaczenie, że ja fiksuję na 1,5GB -
chociaż też nie zawsze, bo wszystko zależy od tego co będzie robione na
takim desktopie.