Re: Zmiana monitora z CRT na LCD 1920x1200 - jak zachowa sie XP?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 20 Jun 2008 - 12:48:16 MET DST

Użytkownik "f1j@k_?" <fijaksoft@bez_tego_o2.pl> napisał w wiadomości
news:g3fki4$8lj$1@news.onet.pl...
> good, u mnie podobnie, ja moge miec balagan na biurku w domu, na
> glowie i z wyciu ale na kompie porzadek musi byc :-)

Ja podobnie z multimediami - pytrasz o wykonawcę i utwór, audio, czy
wideo, mówię, katalog ten, pluik ten, a czasem jak pamiętam, to
"kodowany <czym>". :))
Nie korzystam z żadnych programów do porządkowania - gdyż żaden mi nie
zrobi tak, jak potrzebujÄ™. Sam sobie rozpylam na katalogi i wiem, gdzie
szukać.

--
LH