Re: Zmiana wyświetlania listy plików

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Fri 20 Jun 2008 - 12:47:21 MET DST

Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:g3fvhr$f65$1@inews.gazeta.pl...
marfi pisze:
> Nie działa zawsze jest Lista.

Nadal nie działa, żadna z porad nie pomogła.

  No to masz odpowiedź P.Palusińskiego lub wymień system na Vistę tam "Open
Dialog" pamięta domyślne ustawienia (tak mi się przynajmniej wydaje -
niewykluczone, że przestanie pamiętać jutro tak jak to ma w zwyczaju
eksplorator, który mimo moich wielomiesięcznych kombinacji z ustawieniami i
wpisami do rejestru ciągle zaskakuje mnie sposobem wyświetlania katalogów :)

--
marfi