Re: Badanie poglądów społeczno-poitycznych internautów (OT)

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 00:59:46 MET DST

Użytkownik <agataijanek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:a3cbf1c0-f560-4793-8d00-275934df31cf@m36g2000hse.googlegroups.com...
> Dzień dobry,

> Przedstawiamy Państwu ankietę, którą, jako studenci, realizujemy w
> ramach

Wyrażam pogląd, że właśnie wskutek takich spamów wysiadł mi zasilacz w
komputerze (przebita na zwarcie dioda w prostowniku), bo zgrzał się z
powodu, ze musiałem inną taką wiadomość przeczytać, a tego już mu było
za dużo.
Wymieniłem cały mostek prostowniczy, dołożyłem stopień odkłócający i
chciałbym, aby mi ten zasilacz jeszcze pochodził (3 dni się mordowałem,
choć zwykle naprawiam takie coś w godzinę, dwie), więc z łaski swojej -
nie przegrzewaj(cie) mi proszę komputera spamem...

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.