Re: Coś mi psuje explorer.exe

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 15 Jun 2008 - 22:25:06 MET DST

Paweł Goleń pisze:

> Ostatnio jak coś takiego widziałem, to był to efekt wycieku handli.
> Sprawdź w Task Manager na zakładce Performance ilość handli jak tak Ci
> się dzieje. Ewentualnie przy pomocy Process Explorer zobacz jaki proces
> ma ile handli.

Widzisz, ten problem uniemożliwia uruchomienie jakiegokolwiek programu,
a czasem wręcz blokuje ATL+CTR+DEL by odpalić taskmgr.exe
Pierwszy restart Explorera co nieco naprawia, drugi restart - już na
krótko a trzeci restart eksploratora - zabija zupełnie system - nie da
sie go nawet wyłączyć w żadne sposób - nawet w wiersza polecenia.

Bardzo dziwna sprawa.