polskie znaki i cmd.exe

Autor: Marek <marxjo_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 19:41:55 MET DST

Witam,

Próbuję złączyć dwa pliki poprzez plik batch zlacz.cmd

Zawartość pliku zlacz.cmd

type "ółźńć.txt" > bółka.txt
type "ććńśó.txt" >> bółka.txt

Jeśli uruchomię te polecenia będąc w CLI to nazwy są prawidłowe.
Jeśli uruchomię plik "zlacz.cmd" z tą zawartością - wyskakują mi wszędzie
krzaki zamiast polskich liter.

Plików będzie docelowo więcej, bo to część większego skryptu, a VBS i inne
nie wchodzą w grę - tylko CMD.EXE (tm) i Windows 2000 wzwyż

Ja poległem już w walce z naszymi diakrytykami....