Re: XP, niebieski ekran, minidump

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 03:14:52 MET DST

On Tue, 10 Jun 2008 00:56:37 +0200, "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl>
wrote:

>Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.com> napisal w wiadomosci

dzieki za odpowiedz.

>I nie pokazuje tresci komunikatu?
>To podstawa przy takich pytaniach... podales informacje uzupelniajace.

to jest wszystko co wartosciowego BSOD mowi, choc w innej formie. ten
komunikat wyzej nie jest na BSOD, ale z tego malego okineka, ktore
chce wyslac info do MSa po ponownym uruchomieniu systemu. nie ma
zadnych innych informacji. ot tak z lenistwa.

jak wrocilem do domu, system byl znowu wywalony i tym razem na BSOD
bylo info:
BAD_POOL_CALLER
BCCode : c2 BCP1 : 00000007 BCP2 : 00000CD4 BCP3 :
04170602
BCP4 : E2F55B58 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1
a to juz jest cos nowego i z tym mozna cos powalczyc.

>Albo rzeczywiscie trafiles na cholernie nietypowy blad.
>Wprawdzie bardziej doswiadczeni i z tym sobie poradza, ale szybciej
>bedzie z pelna trescia spisana z BSoD-a, tj. komunikat, numer bledu i
>cztery parametry.

googlalem troche za tym i trafilem na dwie porady odnosnie uszkodzonej
pamieci, ale nikt nie wie czy to pamiec byla winna, bo ludzie oddali
kompy do reperacji.

>Memtest...? Podstawa - sprawdzic pamiec, MINIMUM 3 CYKLE, a nawet przez
>cala noc.

wlasnie. tak tez sie stanie. podejrzewam tez sterownik do virtulanego
desktopu, ale pewien nie jestem. bede po kolei eliminowac.

>Dobrze tez sprawdzic pozostale komponenty sprzetowe... jak mi klapcok
>wariowal, to przez tydzien dymil specjalnym testem... nic... a i tak,
>zupelnie przypadkowo, okazalo sie, ze to HDD nawala, losowo, mimo
>sprawnego SMART.

no masz. jeden z HDD tez jest na liscie moich podejrzanych.

>Moze kuleje zasilacz, moze przypala sie procek od np. zakurzonego
>wiatraczka, lub nie stykajacego radiatora? Moze cos ze zlaczami jest nie
>halo?

to raczej nie, bo nie tak dawno dopinalem wszystko jak wymienialem
dysk. za cieplo tez mu nie jest.

>Komp podpiety do netu? Samodzielny? Service pack? (Jaki? nie polegaj
>tylko na tym, co zeznaje dziennik zdarzen)

komp oczywiscie w necie. za FW sprzetowym i windowsowym, AV nod32, SP2

>Czy cos bezposrednio towarzyszylo sytuacji poczatku wystepowania tych
>bledów? (chocby to bylo np. "prykniecie pajaka na suficie") Cos bylo
>instalowane?

to jest praktycznie nowo zainstalowany system na starych bebechach.
nawet nie zdazylem mu badziewia poistalowac, choc troche juz jednak
ma, ale nic czego nie mialby zainstalowanego poprzednio i z czym
chodzil poprawnie.

>Czy komputer ma w srodku czysto? Klapcoki lubia sie kurzyc, jesli ten
>kurz zlapie troche wilgoci, moze byc "smiesznie". Wlacznie z
>uszkodzeniem maszyny niekoniecznie z przegrzania procka.

o to akurat jestem spokojny. z racji ze mam dwa siersciuchy w domu,
komp jest przegladany co tydzien.

> [...]
>(pierwszy jaki pokazalo)
>http://forum.infojama.pl/viewtopic.php?t=22057
>http://www.fazi.strefa.pl/PORADY/WINDOWS/PORADA05.html
>http://forum.pcformat.pl/showthread.php?tid=7892
>I kupa innych.
>To, w polaczeniu z podanymi przez ciebie informacjami, moze lepiej
>pomóc.
>Jesli komp sie restartuje przy bledzie, przy starcie wcisnij F8 i
>"wylacz automatyczny ponowny rozruch", lub trwale wylacz w ustawieniach
>pn. "Uruchamianie i odzyskiwanie", jesli zdazysz przed niebieskim

zdanzam, zdanzam. komp sie nie esatrtuje. czasami mi tylko luba
wylaczy w ramach oszczednosci pradu, ale do tej pory nic oprocz tego
co podalem nie bylo. dzis pierwszy raz pojawilo sie: BAD_POOL_CALLER

>Sumo:
>Jak masz taki wypis, co podales, koniecznie podawaj go z trescia i
>parametrami komunikatu na niebieskim ekranie, zwróc tez uwage, czy jest
>podana nazwa pliku (-ów), tez podaj. I reaguj na niuanse.
>O tym, jak dobrze zadawac pytania, masz tutaj: http://rtfm.killfile.pl -
>dowiesz sie, dlaczego jest to bardzo wazne.

no ale niestety to jest wszystko co mi chcial system powiedziec. jakby
bylo wiecej to przeciez bym nie zatajal.
jeszcze raz dzieki za odpowiedz ide testowac pamiec. <rs>