Re: Przeniesienie AD raz jeszcze

Autor: Leon <no_spam_roberttrubas_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Jun 2008 - 00:10:33 MET DST

"sebastiant" <sebek.niespamuj@civ.pl> wrote in message
news:g2k5oq$lv9$1@inews.gazeta.pl...

> Witam,
>
> możesz oczywiście wykonać przeniesienie systemu bez większego problemu
> (teoretycznie, bo problemy zawsze się zdarzają)
> Nie wiem czy SBS2008 już jest w sprzedaży (on miał być właśnie 64bit),
> jeśli jest to SBS2003 to na pewno nie jest on 64bit tylko 32.
> Sprawdź dokładnie co masz instalować, bo musisz pamiętać że SBS jest w
> pakiecie z innymi aplikacjami (exchange, sql, isa, itp) i na pewno tych
> aplikacji nie będzie w 64bit Windows Server 2003.
>
> Przećwicz wszystko wcześniej na maszynach wirtualnych, zrób sobie dokładne
> [...]

Bardzo Ci dziekuje, faktycznie kilkakrotnie juz robilem taka operacje jednak
zawsze byl to Windows w wersji std. lub ent. Teraz dowiedzialem sie, ze ma
to byc SBS i troszke sie przestraszylem, bo przypomnialem sobie ze on MUSIAL
byc glownym kontrolerem domeny.
Mam konkretne pytanie czy mozna do SBS2003 dodac dodatkowy kotroler (tez
SBS2003) nastepnie przejac przez niego role FSMO a nstepnie wylaczyc stary
SBS z sieci (tak samo jak wersja standard)? Chodzi mi o sytuacje wymiany
istniejacej maszyny.

--
Pozdrawiam
Leon