Re: "zepsute" pliki jpg [Linux boot]

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce_at_invalid.com>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 08:29:08 MET DST

Sempiterna napisał(a):

> Pojęcia nie mam... w każdym razie BIOS nie dysponuje zamianą kolejności
> interfejsów.

Nadal nie wiem, dlaczego /dev/sda miałoby być przed (cokolwiek to
miałoby znaczyć) /dev/hda i jak miałoby to wpłynąć na boot z CD
(który zdążył notabene się już odbyć) i dlaczego w takim przypadku
kernel miałby panikować zamiast kulturalnego stwierdzenia przez instalator
"brak dysku twardego do instalacji systemu" (ale to już _po_ całkowitym
załadowaniu się systemu z CD).

Problem jest najprędzej z jakimś sterownikiem, pewnie w najnowszym jądrze
już rozwiązany (skoro np. nowy Ubunciak działa).

--
Dominik (& kąpany)