Re: Dwa systemy xp podczas startu

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Sun 08 Jun 2008 - 18:35:54 MET DST

On 6 Cze, 07:40, Piotr Palusiński <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:
> Innews:4041bcb6-cdf9-405f-9008-536f7df91ed4@l42g2000hsc.googlegroups.com,
> *AmtoPm* <amer...@gmail.com> typed:

> Poszukaj pliku boot.ini - jest na partycji rozruchowej.
> Wyedytuj go i usun linie związaną z tym drugim systemem, oraz popraw aby
> jako pierwszty zgłaszał się stary system.
> Możesz tez to zrobić w msconfig/ boot.ini lub PPM na Mój komputer,
> właściwości/zaawasowane/ uruchamianie ....

Dzięki, można zmienić ustawienia w samym panelu uruchamianie (wybrać
jako pierwszy z rozwijanej listy).
Edytować też można ale tu trzeba mieć pewność co wykasować

[boot loader]
timeout=1
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /noexecute=optin /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /noexecute=optin /fastdetect

pewnie tą ostatnia linię trzeba by wykasować (bo to już po zmianie
(była wcześniej odwrotna kolejność)) ale czy nie potrzeba jakis zmian
wyżej np przy informacji partition jest jedynka w nawiasie: (1), może
nic nie powinno być albo zero daltego tego nie ruszam.

działa ok tylko wyskakuje ekran na jedna sekundę z wyborem systemu,
ale przechodzi dalej automatycznie.

Pzdr,