Re: można skasować?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 08 Jun 2008 - 16:04:17 MET DST

Konrad in news:lyeojmbw34gc.1r2svarsos7d8$.dlg@40tude.net
[.........]
> Pogooglaj i użyj: Remove Hotfix Backups (autor: Doug Knox). Usunie ci te
> pliki, zostawi te niezbędne (by Windows Update nie ściągnął ci tych samych
> poprawek raz jeszcze) oraz usunie wpisy z "Dodaj/usuń programy".
> Konrad

http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_hotfix_backup.htm

1.
przeczytalem info o dzialaniu tego progr. w w2k pro - czy ktos z Was
stosowal ten progr. dla w2k ?

2.
w2k;

nic nie kasowalem jeszcze w w2k, bo tez watpliwosci mam po odpaleniu progr:
oto w gornym okienku wylistowalo spis hotfixow oraz:
      "these hotfixes have backup files on your system & will be removed"
- i co to *dokladnie* znaczy, bo wolalbym byc na 100% pewien... Ze co: ze te
oto hotfixy maja gdzies tam w systemie stare, poprzedzajace je pliki i
wlasnie one zostana usuniete?
Tylko, ze ja nie widze zadnego nietypowego katalogu, w ktorym moga byc te
stare pliki... Stad watpliwosci. Bo wszelkie dziwologi katalogowe
"$..uninstall..$" itp mam juz dawno wykasowane. Co prawda zostaly wpisy w
rejestr [dodaj/usun], ale je zostawilem, zeby nie wyciac przy okazji czegos
tam i kiedys potrzebnego, troche te wpisy rejestrowe od hotfixow podobne do
innych, wiec dalem spokoj.