Re: upgrade 2003 server standard do enterprise

Autor: nomatch <spambox.gmail_at_com>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 20:48:50 MET DST

On Sat, 7 Jun 2008 17:12:01 +0200, "Z.A." <za@op.pl> wrote:

>Witam,
>
>jak wykonac upgrade Windows server 2003 stdandard do enterprise?
>Zeby nie bylo tak latwo:
>Nie ma dostepu fizycznie do serwera.
>Dostep do serwera jest tylko po RDP
>Pliki instalacyjne sa w katalogu i386 na dysku lokalnym.
>Z komputerm powinien byc kontakt podczas upgraded-u
>Konfiguracja komputera musi byc zachowana.
>Komputer po restarcie musi sie uruchomic i podjac prace.
>Backup servera wraz z system state zostal wykonany.
>
>Czy wystarczy uzyc winnt32.msi z opcja /unattend?
>
>Pozdrawiam,
> [...]

Witam rowniez,

Ciezko powiedziec czy to wystarczy, jesli server jest w dobrej
kondycji to nie powinno byc problemow, na wszelki wypadek ja bym
zainstalowal vnc jako alternatywny sposob zdalnego polaczenia (better
be safe than sorry).
Z mojego doswiadczenia moge tylko powiedziec ze nigdy nic nie idzie do
konca tak jak powinno.
Czy twoj unattend.txt byl juz wyprobowany w praktyce?
W ogole to sprawdz najpierw czy wersja enterprise ma co najmniej ten
sam sp zintegrowany co obecna wersja standard ktora uzywasz.

pozdrawiam