Re: karta na AGP + zintegrowana = 2 monitory ?????

Autor: nomatch <spambox.gmail_at_com>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 20:32:18 MET DST

On Sat, 07 Jun 2008 10:59:27 +0200, Radosław Sokół
<Radoslaw.Sokol@grush.one.pl> wrote:

>Ma. Ale niekoniecznie na tym komputerze.

>Może być nie tak na przykład BIOS, automatycznie wyłączający
>całkiem zintegrowaną kartę w momencie dołożenia czegoś lep-
>szego w gnieĹşdzie. JeĹĽeli w BIOSie nie ma odpowiedniej opcji
>(poszukaj), to - obawiam siÄ™ - niewiele zrobisz.

Zgadzam sie i dodam tylko, ze opcja ktorej szukasz najczesciej nazywa
sie Init Display First i powinienes ja ustawic na integrated. Potem
mozesz sobie ustawic w windows ktory display bedzie Primary.
Z mojego doswiadczenia (w wiekszosci z komputerami DELLa ktore to maja
raczej ograniczone mozliwosci manipulowania Biosem) wynika z powinno
Ci to zadzialac.

Pozdrawiam