Re: Problem z WindowsUpdate

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 20:24:36 MET DST

In news:g2e5uf$jmg$1@kushnir.sileman,
*MarkPunk* <markpunkXXX@poczta.onet.pl> typed:
> czy zauwazyliście ostatnio jakieś problemy, juz na drugim kompie nie mogę
> zainstalować aktualizacji, niby wszystko jest ok, aktualizacje sie
> pobierają potem przychodzi do instalowania i -- Niepowodzenie, żadnych
> innych komunikatów o błędzie, żadnych kodów błedu nic,
>
> puszczam jeszcze raz aktualizacje sa pobrane, przechodzi do instalacji - i
> to samo
>
> wypróbowałem już wszystkie porady znalezione na google i dalej nic, nie
> wiem z czym to może być związane
> na jednym kompie XP Pro SP3, na drugim XP Home SP3

http://support.microsoft.com/kb/310794/pl
http://support.microsoft.com/kb/922582/pl
lub
 Wklej ponizsza zawartosc do notatnika i zapisz jako plik.cmd

 net stop wuauserv
net stop cryptsvc
ren %windir%\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\CatRoot2 CatRoot2Old
net start wuauserv
net start cryptsvc
regsvr32 /s wuapi.dll
regsvr32 /s wuaueng1.dll
regsvr32 /s wuaueng.dll
regsvr32 /s wucltui.dll
regsvr32 /s wups2.dll
regsvr32 /s wups.dll
regsvr32 /s wuweb.dll
regsvr32 %windir%\system32\wups2.dll
 Teraz uruchom jako administartor

 A co do MSOffice 2003 to pobierz aktualizacje recznie i je zainstaluj
 (wczesniej odpisz sobie numerek.. )
 http://www.microsoft.com/downloads/Search.aspx?displaylang=pl