Re: Zmiana nazwy konta w windows xp-home

Autor: Artur Frydel <bzyk_at_bzyk.dyndns.org>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 21:21:40 MET DST

Michal Kawecki wrote:

> Nie... lepiej tego nie rób. Zmieni się nazwa jaką user się loguje do

Dzięki za odzew. Ja nawet znalazłem w googlu Twojego posta zprzed paru
lat, gdzie pisałeś o programie AccounView. Niestety, za pomocą tego softu
nie byłem w stanie zmienić nazwy.

> [...]
> choć raz żeby powstał profil, potem restart komputera, zalogowanie się
> na jakieś trzecie konto administracyjne i przekopiowanie spod niego
> starych profili w ścieżki nowych profili, wskazując jednocześnie nowe
> konta jako użytkowników tych profili. Wszystko to zrobisz w Mój komputer
>==> Właściwości ==> Opcje zaawansowane ==> zakładka Profile. Po
> wykonaniu tych operacji będziesz miał stare i nowe konta z teoretycznie
> takimi samymi danymi i ustawieniami. Po weryfikacji działania nowych
> kont, stare konta można będzie zlikwidować.

Jeszcze raz dzięki. A myślałem że w windowsie się nie da :> A tu proszę,
od razu dwa tricki (Twoj i Piotra), mówiące jak to zrobić.

--
Artur 'Bzyk' Frydel | artur.frydel[at]gmail-dot-com
"Always look on the bright side of life."