Re: I co z tym SP3 dla XP?

Autor: HatMan <haha_at_haha.com>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 16:43:45 MET DST

Użytkownik "Latet" <latet@spam.pl
> napisał w wiadomości news:g284q3$577$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Minęło już trochę czasu odkąd udostępniono SP3 dla XP.
> Czytałem same złe rzeczy na jego temat.
> Ale może rzecze zadowolonych użytkowników po prostu milczą?

Przestałem milczeć, polecam ze wszechmiar.
Same złe rzeczy można pisać wtedy, gdy mamy bagno
nie system. Sp3 nie jest lekarstwem na błędy
istniejącej instalacji / konfiguracji.

Instalowałem na różnych kompach - od takiego z
Celeronem 800/512 ram poprzez PIII 1Ghz 512 ram do
najnowszych. Warunek jest jeden - dobrze postawiony
system. Co to znaczy, nie będę tu wyjasniał.

Myślę, że jednym z łatwych do wybaczenia i usunięcia
błędów sp3 jest włączanie wyłączonego firewalla,
jeśłi mamy inny firmowy włączony, np. Outpost.
Kilka jeszcze usług wyłączonych nagle mamy wlączone,
ale to są drobiazgi. Annoyances rather..

--
HatMan