Re: sens sfc /scannow

Autor: <f1j_at_k_?>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 13:34:15 MET DST

1634Racine wrote:
> wiadomo co robi polecenie "sfc /scannow", ale... jaki wlasciwie to ma sens
> praktyczny?
> przeciez zakladajac, ze ochrona plikow systemu dziala w tle caly czas, to
> jaki to musi byc przypadek zly dla systemowych, by dopiero sfc /scannow bylo
> naprawde zbawienne.
> Czyli: czy warto co jakis czas odpalic na poziomie w2k z cmd polecenie sfc
> /... ?
> A moze:
> ma sens *praktyczny* sfc /scannow,ale tak naprawde to dopiero wowczas, gdy
> w2k nie chce bootowac i wowczas z konsoli wpisanie tego moze
> [...]
w bardzo prosty sposob mozna oglupic sprawdzanie plikow (ja sie bawilem
i udalo mi sie oszukac to kiedys dawno na winsp2)
Generalnie rxzecz biorac to jest to samo jak skanowanie np cotygodniowe
antywirem, niby wlaczone jest skanowanie w czasie rzeczywistym ale
wirusy czasem sie zdarzaja co nie?
najlepiej miec niskie prawa usera wtedy jest zdecydowanie trudniej cos
podlozyc, ja wlasnie tak teraz pracuje, czasami nieco usiazliwe, ale da
sie przezyc.