Re: "zepsute" pliki jpg [Irfan]

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 14:38:36 MET DST

Użytkownik "Dominik & Co"
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości
news:g25sc6$is6$2@inews.gazeta.pl...

> A ja mam właśnie jedną z najtańszych- z tym, że kupowana od razu z
> myślą
> o Linuksie. Wszystko ruszyło od ręki i działa jak trzeba.

Niom :) Przeszło przez moje ręce kilka tanioch, wszystkie banglały. Ta
moja może z kilkoma...
Ale kupię dysk SATA i sprawdzę, może to wada instalatora, który pewnie
domyślnie maca po pierwdzym interfejsie dyskowym i tam nie znalazłszy
napędu, panikuje...?
Spróbuję wymusić instalację w inny sposób i sprawdzić, czy gotowy system
osiądzie... mniemam, że jeśli się załąduje choćby z błędami, to już
wiem, gdzie szukać.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.