Re: Hurtowa instalacja prorgamów - jak?

Autor: Yarael Poof <mcleo_at_poczta.USUNTOonet.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 12:24:26 MET DST

Mariusz Kruk pisze:

> (ATSD, ciekawe, że pytający tego nie znalazł. to jeden z pierwszych
> linków w góglach).
> Poza tym, są jeszcze np. ZenWorks.

Pytający to znalazł, ale to dotyczy msi. A ja mam tu execka który po
drode zadaje jeszcze parę pytań. Jak napisano w innym poście można to
pewnie przerobić na msi ale jest to rzeźbienie w gównie. Zenworks
bedzie, ale za jakiś czas dopiero.
W sieci wygrzebałem jakiś programy do takich zabaw, ale pytam o
sprawdzone rozwiązania, gdyby były darmowe to by juz było w ogóle super,
ale kupno tez wchodzi w grę.

Pozdrawiam

Maciej