Re: "zepsute" pliki jpg [Irfan]

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 10:51:12 MET DST

Użytkownik "Dominik & Co"
<Dominik.Alaszewskinawirtualnejpolsce@invalid.com> napisał w wiadomości
news:g25jvf$bbl$1@inews.gazeta.pl...
> A może by tak uzgodnić zeznania? ;-)

Najlepiej przy zupie chmielowej :)

> No, jak stabilność, to zaktualizuję. Reszta niewarta wzmianki ;-)

W każdym razie, z którąś wersją 3.9x miałem problemy, lubiła czasem dać
buraczka.

> Bez jaj, 1 GB RAM to za mało na wyświetlenie ca 30 miniaturek?
> To już Firefox 2 lepiej gospodaruje pamięcią :-P

Ja testuje FF 3.0 RC1, rzeczywiście, jest b. szybki. Ale ACID3 nie
przechodzi.

> Prędzej program jest niedorobiony i jak mu przeskoczę do innego
> folderu jeśli nie skończy ich rysować to czasem idzie w krzaki.
> Sprawdzę tę nową wersję.

Ja zobaczę u siebie, jak będzie okazja... ostatnio mało przeglądam
obrazków.

> Z tym, że w domku mam Ubunciaka i gqview oraz gthumb :-)

Ja mam w miarę dobrą (i wcale nienajtańszą - tak średnio) płytę...
śmieszny problem - 90 % linuksów na niej nie ma co marzyć o postawieniu.
Gentoo Live, Knoppix, czasem i Ubuntu, odmawiają odpalenia, strasząc
komunikatem "no boot device found", Najnowsze ubuntu daje się odpalić,
ale z problemami. XP chodzi prawidłowo. Pewnikiem dlatego, że port
IDE/ATA nie jest pierwszym w kolejce, a dopiero piątym... (pierwsze są 4
SATA... nieobsadzone...)

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.