zapora sieciowa w trybie auto i interaktywnym - WTF???

Autor: tomasz:) <antyspam.CUT._at_buziaczek.pl>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 16:13:58 MET DST

witam.

Walczę z NOD32, dokładniej z zaporą. W trybie automatycznym FF z netem
łączy się ok, wogole większych problemów nie mam, poza dostępem do
oprogramowania zarządzającego dyskiem sieciowym.

oprogramowanie to działa ok (wykrywa dysk) po przełączeniu w tryb
interaktywny (po twierdzącej odpowiedzi na pytanie o nawiązanie
połączenia). Niestety w tym trybie ani klienty mailowe ani FF nie łączą
się (nie odnaleziono serwera). Dla pewności usunąłem stare reguły i
twierdząco odpowiedziałem na pytanie o połączenie, zaznaczając kwadracik
"utwórz regułę".

zgłupiałem... ma ktoś coś podobnego? albo pomysł?

bo aktualnie do netu mam tryb automatyczny, do backupu tryb
interaktywny... przeżyć można, ale nie o to chodzi...

pozdrawiam,

(przy okazji - thunderbird w trybie interaktywnym tez nie dziala...)