Długi czas wypalania DVD

Autor: jezada <jezada_at_o2.pl>
Data: Sat 31 May 2008 - 14:47:00 MET DST

Ki czort! Od krótkiego czasu Nero wypala mi płytki DVD
z prędkościami co najmniej żenującymi... Co się porąbało?

XP z SP2 i wszelkimi uzupełnieniami, Nero Essential 7
Mam dwa napędy Samsunga 202 na ATA, płytki firmowe
DVD-R 16x (Verbatim, EMtec, Memorex).

Dodam, że do niedawna wszystko było OK (4,7 GB
w 8-10 min.) teraz minimum 60-65...

Coś w rejestrze? Nero na poczatku pokazuje prawidłowy
(krótki) czas wypalania, a potem zaczyna rzeźbić!

Byłbym wdzięczny za każdą sugestię (związana z w/w.)

jezada