Re: Trwa przygotowywanie połączeń sieciowych...

Autor: AmtoPm <amerger_at_gmail.com>
Data: Sat 31 May 2008 - 08:53:26 MET DST

On 29 Maj, 08:49, pioruns <cvbe...@b2.cy> wrote:

> Nie wiem, oco chodzi MKS-owi, ten plik powinien być do odczytu, nie
> powinien zawieszać. Skopiuj sobie ten plik na pendrive czy płytę, jak juz
> poradzisz sobie z systemem, to wyślij go do laboratorium Aviry czy innej
> firmy, żeby go sprawdzili pod kątem wirusów.
>
> To zostaje Ci jeszcze założyć nowy profil przez control userpasswords2 i
> ustaw żeby prosił o login i hasło.
>
> --
> pozdrawiam,   pioruns
> Linux Registered User #454644- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

profil nowy jak zrobić nie ma info. być może powinienem się raz
zalogować na nowym użytkowniku w trybie awaryjnym to bedzie profill

jednak co zrobilem to skasowalem profil
i jest bez zmian
chyba zmiany profilu jednak nic nie dadzą bo "trwa przygotowanie
połączeń sieciowych" jest przed logowaniem użytkownika