Re: Trwa przygotowywanie po³±czeñ sieciowych...

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Thu 29 May 2008 - 08:49:05 MET DST

Dnia Mon, 26 May 2008 04:13:39 -0700, AmtoPm napisał(a):

> co ciekawe kaspersky i avast pzeskanowały do końca dysk C i nie wykryły
> wirusa, natomiast mks zawiesza siÄ™ na pliku msvcr80.dll
>
> windosowy chkdsk /r też nic nie znalazł
>
> może jest jakiś program co sprawdza integralność windowsa?

Nie wiem, oco chodzi MKS-owi, ten plik powinien być do odczytu, nie
powinien zawieszać. Skopiuj sobie ten plik na pendrive czy płytę, jak juz
poradzisz sobie z systemem, to wyślij go do laboratorium Aviry czy innej
firmy, żeby go sprawdzili pod kątem wirusów.

To zostaje Ci jeszcze założyć nowy profil przez control userpasswords2 i
ustaw żeby prosił o login i hasło.

--
pozdrawiam,   pioruns