Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: Skrypëk <skrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Thu 29 May 2008 - 23:36:13 MET DST

ALGI nabazgrał:

> UAC to wyłączyłem od razu po instalacji. Ale np. siostrze która w kompach
> jest ZU zostawiłem...

> Ja się wychowałem na NC... choć później wymieniłem na o wiele lepszego Dos
> Navigatora więc dla mnie Exploder ;) nigdy nie istniał od Win 3.1 po
> XP.... (Windows/Total Commander RULEZ :)
> O dziwo Vista jest pierwszym systemem ze stajni M$ na którym używam
> Explodera .... ale do szybszych większych operacji of koz TC odpalam...
>
> Ogólnie jak widzę znajomych, którzy zaczęli edukację od Win95, to nie mają
> pojęcia co to DOS czy jakikolwiek klon NC. Wpisywanie komend w wierszu
> [...]

MAC OSX jest bez sęsu. Nicholery nie wiadomo o co chodzi z tym paskiem z
ikonami na dole - ni to Pasek Zadań, ni to Quick Launch. Koncepcja wspólnego
paska menu na górze ekranu, zmieniającego się w zależności od aktywnego
okna, służy chyba jedynie wprowadzaniu użytkownika w błąd. "Eksplorator"
rozrzuca ikony po oknie bez ładu i składu. Wygląd ma nawet estetyczny i
obleśna vista do kolan mu nie sięga, ale ergonomia w tym OSX to nie
występuje.