Re: Vista za 30 zł - instalacja na XP

Autor: ALGI <asssik_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Thu 29 May 2008 - 22:33:36 MET DST

Dnia Thu, 29 May 2008 21:48:18 +0200, marfi napisał(a):

> Ponadto zubożenie funkcjonalności niektórych programów
> kosztem zwiększenia upierdliwości (UAC) i

UAC to wyłączyłem od razu po instalacji. Ale np. siostrze która w kompach
jest ZU zostawiłem...

> Teraz jest lepiej ale kosztowało mnie to kilka tygodni szukania rozwiązań,
> w międzyczasie MS poprawił (udostępnił modyfikacje) dla kilku koszmarnych
> błędów - sporo ich zostało, zwłaszcza eksplorator to niezłe chińskie
> badziewie ...

Ja się wychowałem na NC... choć później wymieniłem na o wiele lepszego Dos
Navigatora więc dla mnie Exploder ;) nigdy nie istniał od Win 3.1 po XP....
(Windows/Total Commander RULEZ :)
O dziwo Vista jest pierwszym systemem ze stajni M$ na którym używam
Explodera .... ale do szybszych większych operacji of koz TC odpalam...

Ogólnie jak widzę znajomych, którzy zaczęli edukację od Win95, to nie mają
pojęcia co to DOS czy jakikolwiek klon NC. Wpisywanie komend w wierszu
poleceń ociera się dla nich o szamaństwo ;-)

BTW: Przydałby mi się na jakiś miesiąć Mac z OSXem... tak a propo
klikalnych systemów dla userów ;)