Re: dbx-y z (1) w nazwie

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 28 May 2008 - 18:34:32 MET DST

Piotr Palusiński in news:g1c7ap$2j4$1@atlantis.news.neostrada.pl
[..........]
> Pewnie był kompaktowany?.
> Tu wygląda na poprawne zachowanie.

no wiem, wlasnie o tym napisalem.Piszac "co z tymi dwoma fantami" mialem na
mysli drugi fakt-"fant", ktory zgadza sie z tym co napisales, ale takze
pierwszy, ktory jakby srednio podpada pod regule, o ktorej napisales, co
oczywiscie nie ma zwiazku z zasobem Twej wiedzy :) ale w oczywisty sposob
pozostawia moje pytanie aktualnym

> Jeśli chcesz mieć bez (1), to dokonaj kopii tych plików (wszystkich), a
> następnie usuń z OE foldery. Przejdz do lokalizacji plików i usun

dokladnie taka procedure opisalem, tak wlasnie robi sie, i to akurat wiem.

> PS. A co Ci przeszkadzają te pliki (1), sam sobie szukasz zajęcia?

przeciwnie: chce komus pomoc w ograniczaniu zajec przy oe; gdy pojawi sie
wiecej takich plik.dbx, plik (x).dbx, to odtwarzanie oe jest juz upierdliwe.
Sam kiedys to mialem, wiem co mowie.