Re: Myślicie że używanie komputera jest proste?

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Tue 27 May 2008 - 07:23:12 MET DST

Sempiterna pisze:
> jak wysłać maila (oczywiście, wyłącznie z domyślnie
> ustawionego OE i pisząc nad tekstem...)...
Eee, takich uczonych co OE potrafią uruchomić to już niewielu jest. (a wpisać adresy serwerów to już
w ogóle) Z doświadczenia wiem, że 90% używa maila "w internecie" - to znaczy przez webmaila. A
największą tragedią jest nieumiejętność odróżnienia programu od strony internetowej - przychodzi
taki jeden i np. mówi że "odpala program onet.pl"...

Akcja użytkownika która mnie najbardziej rozwaliła: szukała sobie pewna pani Bardzo_Ważnego_Pliku
na dysku, w końcu jak go znalazła, to go usunęła. Pytam -"Dlaczego?" - "Bo ja go sobie teraz z kosza
na pulpit wyciągnę i będę na nim pracowac".