Re: Vista i niby-partycja na jednopartycjowym dysku.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 27 May 2008 - 06:34:30 MET DST

Dnia Mon, 26 May 2008 23:35:58 +0200, gl12d4 napisał(a):

> Użytkownik "Marcin Gala" <m.gala.maupa@.interia.pyly> napisał w wiadomości

> Po co jakieś zewnętrzne programy, skoro to samo robi Vista?

Nie do końca. Vista potrafi zmniejszyć partycję systemową jedynie do
miejsca, gdzie zaczynają się pierwsze używane przez nią obszary (np.
ukryty obszar zarezerwowany pod Volume Snapshots). Często jest to zbyt
mało. Można spróbować wykonać to zadanie diskpartem uruchomionym z
wiersza poleceń z płytki instalacyjnej Visty, albo użyć np. stale
udoskonalanego i stabilnego jak skała BootIt
http://www.terabyteunlimited.com .
BTW jako jedynego nie polecam Partition Magica, chyba że potrzebujemy
adrenalinki...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/