Re: Myślicie że używanie komputera jest proste?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 26 May 2008 - 19:16:46 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:g1eprq$m9f$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Samo życie ;-)

Podjechałem sobie kiedyś, wracając z pracy, pewnym autobusem, który na
trasie do dobrego punktu przesiadkowego ma przystanek na żądanie. Jak
najbardziej uwidoczniony na koralach (nazwa od rysunku na tablicy z
trasą, przypominającego sznur korali), jako NŻ (na żądanie). Nikt nie
dawał kierowcy żadnego sygnału. Po minięciu tego przystanku dwie chamki
(matka z córką), z pyskiem do kierowcy, że się nie zatrzymał. "To był
przystanek na żądanie". Wziąłem sprawy we własne ręce i jasno babom
wykazałem, że na koralach jak byk jest znaczek, że "na żądanie". "Od
kiedy?" rzekły baby - "Od zawsze, kiedy jeżdżę tym autobusem" (co
wprawdzie było "tylko od miesiąca", ale za to najprawdziwszą prawdą).
Wykazałem babom, ze jak nie umieją czytać tabliczki z trasą, to niech
pretensje mają wyłącznie do siebie. Przeprosiłem pasażerów, bo musiałem
babom trochę popyskować. A bardzo sympatyczny (naprawdę) kierowca - cóż,
pojechał dalej. Ja wyskoczyłem akurat do swojej przesiadki.

--
D4
Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych.