nie moge wyslac poczty

Autor: PaBeLo <blizar1_at_poczta[123antispam>
Data: Sun 25 May 2008 - 22:15:42 MET DST

Witam serdecznie
od 1,5 mca mieszkam w Holandii i nie mogę wysyłac maili z mojego kompa,
uzywam thunderbirda, u brata jest to samo (uzywa OE), oraz u paru innych
osob (inne miejscowosci). Wszystko sprawdzone na 100%, mam trzy rozne
konta i na zadnym nie moge wysylac poczty, obieram bez problemu.
Podejrzewa ze to jakies problem z blokowaniem portow??
Uzywam Avasta, ale jak go wylacze to problem nie ustepuje.
Prosze o sugestie.

Pozdrawiam