Re: DNS

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 22 May 2008 - 23:07:59 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "...:::fi$her:::..."
>Wy?sze warstwy OSI? mowisz o warstwie aplikacji, ??cza danych czy sesji?
>s?uchaj nie o to chodzi wiem co to jest DNS , jakby nie bylo takiego
>ustrojstwa
>to w przegladarce np zamiast www.google.pl trzeba by klepn?c
>http://64.233.183.99/
>zamienia bowiem 32bitowe adresy IP na domeny.

OK. To dobrze :-)

>To wlasnie ja probuje zrozumiec
>o co chodzi w tym logowaniu do domeny w sieciach wingrozy zamiast uzywania
>grupy roboczej.

Ale co ma wspólnego DNS z AD? Pomijając to, że w terminologii związanej
z jedną i drugą usługą występuje "domena" oraz to, że sieci AD używają
DNS do rozwiązywania nazw?

Po prostu cały czas staram się zrozumieć o co ci tak właściwie od
poczatku chodzi i nie do końca mi się to udaje :-)

--
[------------------------] Microsoft  Office 2000: Uwzględnianie prefe-
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] rencji użytkownika