Re: Serwer plików dla małej grupy roboczej

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 22 May 2008 - 21:30:17 MET DST

Dnia Thu, 22 May 2008 15:26:51 +0200, Piter napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> I wszyscy na raz pracują i drukują czy może z tych 8 komputerów w jednej
> chwili pracują 4?

Wszyscy korzystają z SQL-a i co jakiś czas robią backupy na udostępnione
dyski, sporadycznie drukują. Nigdy nie widziałem na serwerze komunikatu
o braku możliwości dostępu z uwagi na przekroczenie limitu dostępowego.
Inna sprawa, że nie jest to typowa praca na dokumentach w grupie
roboczej.

Liczbę aktualnie podłączonych użytkowników i ich poświadczenia, a także
otwarte przez nich zasoby można podejrzeć przy pomocy fsmgmt.msc. A
konto Gość można zablokować i w ten sposób problem połączeń anonimowych
masz z głowy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/